Wszystko o reklamie w wyszukiwarce w pigułce

Wszystko o reklamie w wyszukiwarce w pigułce
Dzięki reklamom w wyszukiwarce, które nazywa się reklamami dynamicznymi można automatycznie kierować reklamy na wyszukiwania użytkowników. Gdy mamy do czynienia ze standardowymi reklamami tekstowymi to wybieramy słowa kluczowe, na które chcemy kierować daną reklamę. Jeśli chodzi o dynamiczne reklamy w wyszukiwarce Twoje reklamy oraz słowa kluczowe są generowane automatycznie na podstawie treści strony docelowej.
google-76517_640Reklamy w wyszukiwarce dają możliwość kierowania reklam na słowa kluczowe, które nie są umieszczone na liście stworzonej przez Ciebie. Tego rodzaju reklamy są niesamowicie przydatne, gdy reklamujesz dużą liczbę produktów. Co ważniejsze nie wymaga to od nas dodawania nowego zestawu słów kluczowych przy wprowadzaniu do oferty kolejnych produktów. Poniżej znajdziesz krótki poradnik oraz opis tego, na jakiej zasadzie działają reklamy w wyszukiwarce.
Otóż dynamiczne reklamy w wyszukiwarce wcale nie wykorzystują słów kluczowych, ale dopasowują do wyszukiwań na podstawie treści z Twojej strony. Poprzez korzystanie z indeksu bezpłatnych wyników wyszukiwania Google dla Twojej witryny, określamy, które wyszukiwania mogą pasować do oferowanych przez Ciebie usług oraz produktów.
Następnie wskazujesz nam, które strony docelowe mamy przeskanować. Chodzi oto, że możesz określić, czy do kierowania reklam powinna zostać użyta cała witryna, czy tylko i wyłącznie jej wybrane strony. Istnieje coś takiego, jak domyślna konfiguracja dynamicznych reklam w wyszukiwarce i polega ona na wykorzystaniu celów kategorii generowanych z Twojej witryny. Są to niestandardowe kategorie, oparte na zawartości i strukturze Twojej witryny, pomogą Ci dotrzeć do grup osób najbardziej odpowiednich z punktu widzenia Twoich celów biznesowych. Dobrze jest mieć świadomość tego, że zwykle reklamodawcy z branży turystycznej będą najprawdopodobniej wybierać z takich kategorii geograficznych jak Paryż/Francja czy Polska/Bałtyk.
Natomiast reklamodawcy, którzy zajmują się sprzedażą detaliczną będą zainteresowani kategoriami odpowiadającymi oferowanym produktom, takich jak na przykład odzież/koszule czy narzędzia/śrubokręty. Warto wiedzieć także, że bardziej zaawansowane opcje dynamicznych celów wyszukiwania obejmują:
• Strony, które zawierają określone słowa,
• Strony, których tytuły zawierają określone słowa,
• Strony, których adresy URL zawierają określone ciągi znaków.
Jeśli AdWords znajduje wyszukiwania dopasowane do Twoich dynamicznych celów reklamy, generuje nagłówek reklamy oraz URL strony docelowej, który zaprowadzi do najbardziej odpowiedniej strony w Twojej witrynie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *